Slider Offer Banner

Naše recenze z nákupního portálu

Avatar Sandra T.
14.08.2025
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Zboží dorazilo v pořádku
Avatar Yvona T.
14.08.2025
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Vše bylo skvělé, vděčím i za dárek.
Avatar Gabriela D.
13.08.2025
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Velký výběr zboží a rychlost doručení
Slabiny:
Nic
Celkový názor:
Spokojenost a doporučuji
Avatar Eva D.
14.08.2025
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Dárkem jsem dostala super krém. Budu ho do budoucna používat.
Avatar Dagmar O.
12.08.2025
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Rychlost, spolehlivost

Naše recenze z nákupního portálu

Ověřený nákup k.kovanda
14.08.2025
5.005.005.005.005.00
Ověřený nákup Ověřený zákazník
14.08.2025
5.005.005.005.005.00
Výhody:
rychlé dodání zboží velký výběr
Ověřený nákup Ověřený zákazník
14.08.2025
5.005.005.005.005.00
Ověřený nákup marcelpikart
14.08.2025
5.005.005.005.005.00
Ověřený nákup Helena.Mickova
14.08.2025
5.005.005.005.005.00
Výhody:
vše ok

Věrnostní systém na Dumbylinek.cz se vyplatí! Ušetřete za nákupy až 28%.

Velmi si vážíme našich zákazníků, kteří se k nám s důvěrou vracejí a opakovaně nakupují produkty Sanct Bernhard - Herbafit - Aniforte a ostatní výrobky z České republiky i zahraničí.

Proto jsme se rozhodli Vaše nákupy odměňovat věrnostní slevou ve výši 5% nebo 10%.

Jak slevu získat?

Je to jednoduché. Stačí, pokud se zaregistrujete (systém Vás jinak nedokáže poznat) a před nákupem se přihlásíte do systému. Pokud nakoupíte rok zpětně za více jak 5 000 Kč, získáte slevu 5%. Pokud za rok zpětně nakoupíte za více jak 10 000 Kč získáte krásnou 10% slevu.

A pozor, to není vše!

V případě, že budeme mít na webových stránkách Dumbylinek.cz nějaké slevy, tak ty se Vám automaticky přičtou k Vaší slevě. 

Pro příklad:

Máte 10% slevu, na webových stránkách máme produkty s 10% a 15% slevou, co to pro Vás znamená? Budete mít celkovou slevu 20% nebo 25%.

Ale to pořád není vše!

Vždy, když u nás nakoupíte, získáte 3% slevu na další nákup.

Není to super? :)

Věrnost se na Dumbylinek.cz vyplatí...

Nakupuji u Vás často, ale slevu nemám, proč?

1.) Nejste registrovaný zákazník, systém neví, že to jste Vy.

2.) Nakupujete na různé zákaznické účty nebo na více členů rodiny.

3.) Vaše celkové nákupy za období jednoho roku zpětně nejsou ve výši nad 5 000 Kč nebo nad 10 000 Kč.

4.) Jste obchodník a na Vás se tyto slevy nevztahují.

Slevu jsme měli, ale už ji nemáme.

Sleva je podmíněna nákupem na 5 000 Kč nebo nad 10 000 Kč za rok zpětně. Pokud přestanete nakupovat, sleva se buďto sníží nebo nebudete mít na slevu nárok.

Jak poznám, že jsem registrovaný zákazník?

Při objednávkách zadáváte jméno a heslo, tím se přihlásíte do systému, kde můžete upravovat a měnit adresy, máte zde přehled svých objednávek. Informaci o registraci jsme Vám také zaslali na Váš email, když jste se registrovali.

Máte nějaké jiné problémy ohledně věrnostního systému? Chcete se na něco zeptat, prosím, kontaktujte nás emailem nebo telefonicky, rádi Vám zodpovíme Vaše otázky.