Slider Offer Banner
Poslední novinky
arrow_back
arrow_forward

Naše recenze z nákupního portálu

Avatar Marie H.
20.09.2022
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Perfektní.
Avatar Jan Š.
19.09.2022
5.005.005.005.005.00
Výhody:
rychlé, bezproblémové jednání
Avatar Helena O.
19.09.2022
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Vše jako obvykle super rychlé a kvalitně
Avatar Ursula F.
19.09.2022
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
VŽDY SUPER
Avatar Tomáš C.
18.09.2022
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Nabídka
Slabiny:
Nic

Zde uvádíme často kladené otázky, pokud zde nenajdete váš dotaz, neváhejte nás kontaktovat.


 

Máme vyzkoušeno - tento výrobek jsme odzkoušeli a jsme s ním spokojení.
Co je to  - Máme vyzkoušeno?

Pokud najdete tento symbol u produktů (vpravo nahoře v textu produktů), znamená to, že tento výrobek máme vyzkoušený, jsme s ním spokojení a doporučujeme ho našim zákazníkům.


 


Produkt s dárkem - u nás se můžete těšit na mnoho dárků, které přidáváme k objednávkám.

Co je to Produkt s dárkem?

U některých výrobků německého výrobce Kräuterhaus Sanct Bernhard KG najdete buďto ikonku "balíčku s mašlí" nebo v krátkém úvodním popisu text "Produkt s dárkem". Při objednání tohoto produktu se můžete těšit na dárek v podobě kvalitního krému na ruce či pleť dle momentální nabídky. Dárky, které nabízíme najdete v této kategorii - Krémy v malém balení. Rádi si své zákaznice a zákazníky hýčkáme a proto se velmi snažíme, abyste se u nás cítili jako doma, nakupovali rádi a naše výrobky Vám přinášeli radost a užitek.


 






Co dělat, pokud dostáváte naše emailové zprávy do složky HROMADNÉ?

Protože Seznam.cz změnil způsob doručování některých zpráv ve vaší schránce, je zapotřebí provést 2 jednoduché kroky.

1.

Jak vyjmout zprávu ze složky Hromadné (Seznam.cz)?

2.

Jak vyjmout zprávu ze složky Hromadné (Seznam.cz)

Od této chvíle budete dostávat naše zprávy do složky DORUČENÉ


 

Je možné si zboží prohlédnout a vyzvednout osobně na prodejně?

ANo, je tomu tak. Rádi bychom vyšli vstříc všem zákazníkům z Ostravy a blízkého okolí a nejen jim, proto je možné nakoupit, či vyzvednout si svou objednávku na Výdejním místě - Prodejně Tlapákova 1296/11, 700 30 Ostrava-Hrabůvka v pracovní dny od 09:00 - 17:00 hod. Jen musíme upozornit, že vyzvednutí je možné až po té, co obdržíte na svůj mobil SMS, ve kterém vás budeme informovat, že vaše produkty jsou připraveny k vyzvednutí. Takže se na Vás těšíme :)





Jaké jsou druhy a možnosti platby za nakoupené zboží?

V našem e-shopu můžete zvolit mezi několika způsoby platby.
Platební kartou - Jedná se o všechny známe typy platebních karet tuzemských bank. V případě úhrady touto formou jste přesměrováni na zabezpečený server ČS, kde probíhá samotné zadání platební transakce, nám tedy žádné údaje nesdělujete. Platba probíhá během několika sekund a zboží ihned expedujeme.
Bankovním převodem - Nejběžnější a zákazníky nejpreferovanější způsob. V potvrzení o provedené objednávce naleznete čísla účtu, v našem případě se jedná o FIO banku, po uhrazení a připsání částky vaši zásilku kompletujeme, balíme a předáváme dopravci.
V hotovosti - svůj nákup můžete uhradit v hotovosti či platební kartou na naší prodejně na ulici Tlapákova 11, Ostrava, Hrabůvka, v době její provozní doby.
Dobírkou při převzetí zboží - zásilku odesíláme ihned, platbu provádíte při převzetí dopravci.





Je stearan hořečnatý živočišného nebo rostlinného původu?

Stearan hořečnatý je sůl kyseliny stearové, jedná se o organickou kyselinu přírodního původu, která se vyskytuje v živočišných i v rostlinných tucích. Všechny naše přípravky, které obsahují stearan hořečnatý jsou rostlinného původu, a proto jsou vhodné jako doplňky stravy pro vegany.


 

Z čeho se skládá celková cena za zakoupené zboží?

Cena za vámi nakoupené zboží se skládá ze samotné ceny za všechny nakoupené produkty, ke které je připočtena částka za vámi zvolený druh dopravy. V případě, že nakupujete formou platby v hotovosti – DOBÍRKOU je k ceně zboží připočtena částka za dobírečné. Všechny tyto položky jsou jednotlivě a přehledně uvedeny nejen ve vaší objednávce, ale také v samotném daňovém dokladu. V případě nákupu nad stanovený limit, se poplatky za dopravu neúčtují a hradíme například dopravu my.

 

Kdy bude zboží dodáno?

Zboží expedujeme v co nejkratším termínu (maximálně následující pracovní den od přijetí objednávky), s přihlédnutím ke kapacitním možnostem našeho skladu. V případě, že objednáte uvedené zboží v pracovní den do 13 hodiny (platí pro dopravce GLS), či do 10 hodin (platí pro všechny zbylé doprvace), zboží předáváme dopravci a odešleme ještě týž den. Podle typu dopravce je zboží doručováno na druhý den (pracovní), popřípadě dle obchodních podmínek dopravce. Objednávky určené k osobního odběru na naší prodejně, jsou vyřizovány ihned po objednání zákazníkem a připraveny zpravidla do 1/2 hodiny k vyzvednutí.

 

Jak je zboží zasíláno?

Zboží je baleno nejvhodnějším a nejšetrnějším způsobem, aby v průběhu dopravy nedošlo k jeho poškození.
Zboží si rovněž můžete vyzvednou po předchozí dohodě na Výdejním místě Tlapákova 1296/11, 700 30 Ostrava-Hrabůvka v pracovní dny od 09:00 - 17:00 hod. Jen musíme upozornit, že vyzvednutí je možné až po té, co obdržíte na svůj mobil SMS, ve kterém vás budeme informovat, že vaše produkty jsou připraveny k vyzvednutí. Na prodejně si u nás navíc můžete nakoupit ze široké nabídky zdravých, BIO potravin a doplňků, kosmetiky, zkrátka, co zákazník ráčí.

 

Musím se při nákupu registrovat?

Při nákupu se v našem e-shopu nemusíte registrovat. Při nákupu na eshopu Dumbylinek.cz stačí jen vyplnit adresní údaje, e-mail, vybrat druh přepravy a platby. Registrace však přináší nemalé výhody oproti nákupu bez registrace. Při opakovaných nákupech nemusíte znovu vyplňovat všechny potřebné údaje a také jste informování (cca 1x týdně) o probíhajících akcích a nabídkách, často pro registrované zákazníky přinášíme výhodnější nákupy - vyšší slevu oproti neregistrovaných zákazníkům.

 

Mohu měnit své registrační údaje?

Ano, měnit své identifikační údaje můžete kdykoliv, včetně možnosti změnit je v samotné objednávce v rámci zadávacího procesu.

 

Je možné zaslat zboží na jinou, než registrovanou adresu?

Pochopitelně ano. Pokud jste registrovaný uživatel, máte tuto možnost zadat již při samotné registraci (fakturační adresa + adresa dodání). Stejně tak můžete měnit dodací adresu v průběhu samotné objednávky jako registrovaný i jako neregistrovaný uživatel.

 

Jak nahlédnu do svého nákupního košíku?

Nákupní košík naleznete v pravé horní části obrazovky (obrázek nákupního košíku a textové označení Obsah košíku). Při kliknutí buďto na obrázek nákupního košíku či po kliknutí na textový odkaz s názvem Obsah košíku, se automaticky dostanete do vaší objednávky, kde můžete měnit nejen množství jednotlivě nakupovaného zboží, ale také můžete přidávat zboží, odstraňovat z objednávky dané zboží a měnit své identifikační údaje. V košíku máte možnost v rámci souhrnu své objednávky rovněž volit způsob dopravy. Pochopitelně nechybí ani vzkaz prodejci (poznámka). Před samotným odeslání objednávky jste vyzvání k podrobnému pročtení Obchodních podmínek a souhlasu s nimi.

 

Mohu sledovat stav své objednávky?

Ano. Tuto možnost máte po registraci, kde ve spodní části e-shopu naleznete odkazy pod nadpisem Můj účet, kde můžete prohlížet nejen všechny své objednávky, ale i proces jejich vyřízení, expedice a další informace.

 

Jak a k čemu jsou jednotlivé výrobky určeny?

Námi nabízené výrobky jsou určeny k lidské potřebě, produkty jsou v nejvyšší možné kvalitě, při zachování všech (eko)postupů a tradic. Hodláte-li dělat něco pro své zdraví, pak jste zvolili správně.

 

Jak správně nakupovat?

Správný nákup, to je nejen uspokojení z dobrého obchodu, ale i jistota, že zboží dorazí k vám tak jak má. Pro vaší informaci zde uvedeme stručný způsob nákupu na našem e-shopu. Zboží, které je zobrazeno na našem e-shopu je opatřeno všemi potřebnými a vyčerpávajícími údaji pro vás. Tedy nejen o jeho vlastnostech, použití, ale rovněž o dostupnosti, atd. V levé části stránek pak naleznete seznam kategorií výrobků, kde můžete přecházet všude tam, kde vás srdce táhne. Jakmile se vám zobrazí vyhledávané zboží, klikněte na toto zboží (např. Detail, název, foto) a dostanete se na podrobnou stránku o produktu. Tento si můžete v daném množství zakoupit formou vložení do košíku. Po jeho odkliknutí se vám zobrazí informace o jeho vložení do košíku a další možnosti, zda chcete pokračovat v nákupu či si přejete přejít do pokladny. Pochopitelně můžete dále nakupovat, prohledávat. Pro lepší orientaci jste navigování intuitivně pomocí návodných sekcí, či samostatně pomocí jednotlivých kategorií. Pro vyhledávání daných produktů můžete využít i vyhledávání v samostatném vyhledávacím poli (vlevo). Jakmile se rozhodnete, že nákup chcete ukončit a zboží zakoupit, klikněte v horní části na nákupní košík či odkaz Obsah košíku a přejděte do pokladny. Zde si můžete v klidu překontrolovat vše co jste zakoupili, včetně možnosti úpravy počtu zakoupeného zboží, jeho redukce, atp. Pro ještě lepší přehlednost máte u zboží miniaturu zboží, které jste si vybrali, po kliknutí přejdete k podrobnostem o tomto zboží. Rovněž jste ve spodní části nákupního košíku vyzvání k zadání způsobu vámi vybrané dopravy. Pokud tato možnost zvýrazněná není, máte přednastavený způsob dopravy dle možností jednotlivých dopravců (rozměr, váha, atp). Dále volíte mezi způsobem platby. Jakmile jste zadali tyto údaje musíte si podrobně dopředu přečíst Obchodní podmínky a vyjádřit s nimi souhlas. V opačném případě objednávka nebude zpracována. Obchodní a jiné podmínky, jsou na našem e-shopu kdykoliv volně přístupné pro všechny návštěvníky v pravé horní části, nejste tak odkázání na to, že si je můžete přečíst až před samotným odesláním objednávky. Jakmile jste zvolili vše co jste měli, odešlete objednávku. Současně s tímto vám na e-mail dojde potvrzení této objednávky s dalšími informacemi, podle toho co jste požadovali, zvolili, atp. O celém průběhu vaší objednávky budete informováni, včetně její expedice. Budeme velmi vděčni, když si zakoupené zboží užijete.

 

Jak uplatnit slevový kupón?

Slevový kupón, nebo i více kupónů, které jste obdrželi, můžete kdykoliv použít pro další nákup. Jeho hodnota se odečítá od kupní ceny produktů. Jeho jedinečné číslo zadáte v nákupním košíku těsně před způsobem dopravy. Následně v dalším kroku uvidíte snížení vaší ceny k úhradě.

Přesněji řečeno - v Pokladně při dokončení objednávky, rozklinete text "Máte slevový kupón?" (pod souhrenm nakoupených produktů) a zadáte do políčka jeho název (kód) a kliknete na tlačítko "Přidat". No a hned se můžete těšit z odečtené slevy. :)

 

Jak jsou chráněny mé osobní údaje?

Vaše osobní údaje jsou pečlivě chráněny v souladu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dříve dle zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů, zákon o ochraně osobních údajů) a nejsou bez právního zájmu poskytovány třetím stranám, mimo údajů nezbytných k doručení vaší objednávky. Více o tom, jak pečlivě střežíme vaše data se můžete dočíst zde.

Zde uvádíme často kladené otázky, pokud zde nenajdete váš dotaz, neváhejte nás kontaktovat.